Sfaturi saltele

Cand Cumperi Saltea Noua

Iti amintesti cand ai avut ultima data un somn superb?

Cu cat timp in urma?

A fost cu adevarat in patul tau?

A fost intr-un hotel sau in fotoliu favorit?

Cele mai dese raspunsuri au fost ca somnul a fost in alta parte decat in patul propriu. Dar ar trebui sa fie locul unde va petreceti cea mai mare parte a somnului in patul Dvs. salteaua Dvs. joaca un rol important in timpul fiecarei nopti si o saltea neconfortabila sau insuportabila va poate strica somul. Pentru a va asigura de un somn de noapte bun, verificati daca salteaua va ofera confortul, suportul, si spatiul de care aveti nevoie.

Poate fi timpul pentru o saltea noua daca:

1. va treziti cu dureri;
2. nu mai dormiti la fel de bine ca acum un an;
3. ati avut cele mai odihnitoare nopti in alta parte decat in patul Dvs;
4. salteaua dvs. arata semne vizibile ciudate;
5. salteaua a depasit perioada de viata a unei saltele.

Stiinta Somnului

Ne petrecem o treime din viata dormind!

Acest timp are un efect deosebit asupra celorlalte doua treimi. Durata si calitatea somnului nostru are un impact asupra atentiei noastre, energiei, starii sufletesti , greutatii corpului, perceptiei, memoriri, proceselor de gandire, timpului de reactie, productivitatii, abilitatilor de comunicare, inventivitatii, sigurantei si sanatatii.

Exista vreun impact direct al somnului asupra sanatatii noastre?
Cu siguranta da.

Somnul joaca un rol principal in aspecte diferite ale vietii noastre sanatoase.
De aceea somnul este foarte important pentru sanatate.

Sfaturi pentru un viitor somn sanatos:

Fluxul sanguin prin muschii nostri creste in timpul somnului permitand corpului refacerea dupa stresul psihic al zilei.
Temperatura corpului scade in timpul somnului profund, conservandu-si astfel energia.
Activitatea metabolica este redusa in timp ce dormim oferind posibilitatea tesuturilor sa se refaca
Sistemul imunitar creste in timpul somnului, in vreme ce pierderile reduse in timpul somnului reduc raspunsul imunitatii corpului si rezistenta la infectii virale.
Puteti raci mai des si avea infectii respratorii cand nu dormiti destul.
Arderea intensiva a neuronilor in timpul somnului profund e cu adevarat responsabila pentru cresterea memoriei  de stocare si reorganizarea si categorisirea informatiilor.

Tipuri pentru o noapte odihnitoare:

Stabiliti-va ora de trezire. Treziti-va la aceeasi ora zilnic. Evitati somnul neregulat. Incercati sa adormiti la aceeasi ora in fiecare seara. Gasiti timpul de somn necesar pentru dvs. si urmati-l.
Gasiti-va pozitia pentru un somn bun. Tineti mediul inconjurator intunecat, rece, si sanatos pentru dormit. Mergeti la culcare doar cand va este somn.
Relaxati-va. Gasiti metode de reducere a stresului si controlati-va tensiunea. Invatati cateva tehnici de relaxare.
Rezistati perturbarilor din timpul somnului: feriti-va de alcool, tutun si cafea. Evitati exercitiile ciudate cu 3 ore inainte de culcare si evitati mesele copioase inainte de culcare.

Acarienii in saltele

Acarienii sunt invizibili, au 0,3 mm, se hranesc cu fragmente de epitelii descuamate din pielea umana, precum si cu alte materiale biologice. Mediul umed si cald reprezinta locul ideal in care se inmultesc.

Pentru a limita dezvoltarea lor, umiditatea relativa dintr-o incapere nu trebuie sa depaseasca 50%.

Acarienii, alergeni de interior, se intalnesc pe toata perioada anului si sunt responsabili pentru alergiile persistente.

Toate saltelele comercializate sunt tratate antiacarieni.

Produsul a fost adaugat in cos !
Log-in